January 06, 2012

Expositie in Bibliotheek Groningen

Als je in de buurt bent, kun je een klein overzicht van mijn werk zien in Bibliotheek Groningen. Er hangt werk van 2010 en 2011.
Je kunt het bezichtigen op de jeugdafdeling, van 11 januari tot en met 30 maart 2012.
Adres: Oude Boteringestraat 18, Groningen

If you're in the area you can take a look at some of my work in the library of Groningen. It's a small overview of work made by me from 2010 and 2011.
You can find it at the youth department from Januari 11 until March 30 2012.
Address: Oude Boteringestraat 18, Groningen (the Netherlands)


7 comments:

  1. Wat leuk, Marloes. Gefeliciteerd!
    Als ik vóór eind maart in Groningen kom ga ik zeker kijken!

    ReplyDelete
  2. If Korea were closer to the Netherlands, I'd go see your exhibition in a heartbeat! I'll continue to admire your creativity from afar, however, and send you my congratulations instead.

    ReplyDelete
  3. Wat leuk! Ik ga zeker eens kijken.

    ReplyDelete
  4. @ Gertie Jaquet: Dank je wel! Wat lief :)
    @ pneu: Aah, that's really kind of you!
    @ Tineke Meirink: Leuk! Hopelijk vind je het leuk.

    ReplyDelete
  5. If Grun were closer to Utrecht, I'd go see this exhibition in a heartbeat! ;) Geniet ervan, leuke locatie (en mooie flyer ook)!

    ReplyDelete
  6. @ Ellen Vesters: Dank je wel! Ik vond hem een beetje saai, dus ik dacht, voor deze blogpost plak ik er twee stukjes tape aan vast. Lekker vrolijk! :D

    ReplyDelete
  7. Ha Marloes, je krijgt van mij een Liebster Blog Award. Ik lees je blog graag. Dikke groet, Tineke. (http://www.stop-watch.nl/2012/01/liebster-blog-award-while-busy.html)

    ReplyDelete